31 Aralık 2011 Cumartesi

MUTLU SENELEEEEEERRRRRR!!!

 


 Merhaba, " Yeni YIl " yeni baslangiclar demek... E ilk post da elbette yeni yIla dair umutlar olmalI degil mi?

Iste benim 2012`den büyük isteklerim;

En basta tabi ki kendim ve tüm sevdiklerim icin;  SAGLIK, HUZUR, MUTLULUK ve BASARI istiyorum...


Ardindan ilk ve cccoooooookkk büyük dilegim DIPLOMA!!! ( Yeter artik, bitsin $u okul diyorum; bIktIm, bIktIm!!! )

 



 Ve tabii; Bol PARA     
 
Güzel, minik bir ARABA       
 



Güzel orta halli bir EV, e ama tercihen; site ici, büyük pencereli, balkonlu, geni$, deniz gören, ici-dI$I yepyeni, Istanbul Be$ikta$`ta, ee bi de pembe panjurlu olsa müthi$ olur tabi ... :p


AyrIca;  
BOL BOL SEYEHATe cIkmak istiyorum bu yIl.
 


Bir de; 

 
TAS GIBI BIR VUCUT yapsam $öyle =)   
 Düz, DÜM DÜZ BIR GOBEGIM olsa, 6Pck, Adonis falan... Ahh....   
 ( Bu kadar zayIflamI$ken bIngIl bIngIl bir göbek olmuyor azizim! )


Ah bir de bu yIl $öyle;
 
HER DAIM KOKOS OLMAYI ba$arsam artik. Evde, sokakta, pazarda, her yerde...
Yani $ööyle her $artta topuklu ayakkabIlar, süslü saclar, özenli kiyafetler, makyajlar, parfümler...
Her seferinde bundan sonra süslü olacagIm deyip de bi kot bi t-shirt/kazak gecirip dI$arI fIrlamasam artIk...


Sevgilimle ROMANTIK & ASK dolu zamanlar gecirsek. ( Dikkat " daha cok romantizm " demiyorum, sadece " romantizm " diyorum, cünkü biz en romantik olmamiz gereken, en romantik ortamlarda bile geyik yapiyoruz da ondan !!! Pfff :( )
Mum isigi, güller, hediyeler, masajlar, duygusal anlar, bildigin romantizm i$teeee !!!



Sonra bu sene daha coooookkk DANS etsem, durmadan dans etsem, hayallere dalsam...   





E hade $imdilik bu kadarla bitireyim bari, istekler biter mi...

Ho$ daha yIlIn ba$IndayIz, yani daha yeni ba$lIyoruz ;)






 HERKESE MUTLU SENELERRRRRR !!!


Hiç yorum yok: