4 Mayıs 2011 Çarşamba

DOKUNMA INTERNETIME!!!




Ne guzel demis Yasar Usta yillar evvel !!!;

 " Bak beyim, sana iki çift lafım var. Koskoca adamsın. Paran var, pulun var, herşeyin var. Binlerce kişi çalışıyor emrinde. Yakışır mı sana özgürlükle oynamak. Yakışır mı bunca günahsızı, çoluğu çocuğu karda kışta sokağa atmak, fikirlere aç bırakmak. Ama nasil yakişmaz! Sen değil misin kendi vatandasina bile acımayan, bir damlacık özgürlüğü çok gören. Anlamıyor musun beyim,
bu çocuklar birbirini seviyor. Ama ben boşuna konuşuyorum. kişisel hakları tanımayan adama özgürlüğü anlatmaya çalışıyorum.
Hıh! Seeenn... Büyük patron, milyarder, para babası, fabrikalar sahibi devlet bey... Sen mi büyüksün? Hayır! Ben büyüğüm, beeenn, sade vatandaş... Sen benim
yanımda bir hiçsin, anlıyor musun, bir hiç... Gözümde pul kadar bile değerin yok. Ama şunu iyi bil; ne internetime ne de sözlüğüme hiç birşey yapamayacaksın. Yıkamayacaksın, dağıtamayacaksın,
mağlup edemeyeceksin bizi. Cünkü biz birbirimize parayla pulla değil, saygıyla bağlıyız. Bizler birbirimizi seviyoruz. Biz bir aileyiz. Biz güzel bir aileyiz. Bunu yıkmaya senin gücün yeter mi sanıyorsun. Dokunma artık internetime. Dokunma bloguma. Dokunma sözlüğüme. Dokunma sosyal medyama. Eğer onların kılına zarar gelirse ben, ömründe bir karıncayı bile incitmemis olan ben, sade vatandaş, hiç düşünmeden çeker koparirim kabloyu anlıyor musun?
Koparirim ve dönüp arkama bakmam bile
!!!
"



Elimizdeki ozgurlukler cocugun elinden sekerini alir gibi birer birer alinirken sessiz kalmayalim, 
kimi kime sikayet ediyoruz belli ama olsun bir sey olacagindan degil maksat meydani
bos sanmasinlar...



Protesto icin; Facebook Gruplari;
 
Internetime Dokunma!  
http://www.facebook.com/event.php?eid=152334771499561


22 Ağustos İnternet Darbesine HAYIR 

http://www.facebook.com/22.Agustos.internet.darbesine.HAYIR

Eksisozluk Protestosu

http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=telekom%C3%BCnikasyon+ileti%C5%9Fim+ba%C5%9Fkanl%C4%B1%C4%9F%C4%B1+protestosu


Imza Kampanyasi;

Internetime Dokunma! - imza.la
http://imza.la/22agustos



Hiç yorum yok: